maandag 14 juli 2014

Glutenvrije lemon cheesecake

Een jaar geleden maakte ik op mijn verjaardag mijn eerste cheesecake. Die vond ik zo lekker dat ik dit jaar voor mijn verjaardag weer besloot een cheesecake te maken. Op internet vond ik de ‘Layered Lemon Cheesecake with Brown Sugar Almond Crust’. Eerlijk, bij de naam alleen al loopt het water uit mijn mond..

Na twee uur in de keuken te hebben gestaan was het weer tijd voor die helse nacht dat de cheesecake in de koelkast moet. Niks te proeven niet...maar 8 uur lang wachten voordat ik er achter kon komen of hij goed was gelukt. De volgende ochtend had ik nog net genoeg geduld om een foto te maken..


Hij was heeeel lekker. Ik kan trouwens niet tegen tarwe heb ik ontdekt dus alles wat ik vanaf nu zal posten is tarwevrij. Joe! x

1 opmerking:

Unknown zei

Oh wat ziet dit er goed uit!